Pristatymas
Mes stengsimės suteikti Jums malonų ir paprastą apsipirkimą mūsų elektroninėje išparduotuvėje!
- Išsirinkus dominančią prekę ar prekes ar norint sužinoti papildomos informacijos spauskite ant Parašykite mums mygtuko - visas pirkimo / pardavimo procesas vyks per Pasaulis Namams Outlet Facebook Messenger platformą. Pasaulis Namams Outlet Facebook puslapį galite apžiūrėti paspaudę čia.
- Visas puslapyje esančias prekes turime vietoje, tad išreiškus susidomėjimą, patikriname prekės būklę ir iškarto išsiunčiame ją klientui. Jokio ilgo laukimo!
- Prekės yra naujos, tačiau gali turėti nedidelių įbrėžimų ar smulkių transportavimo pažeidimų, dėl to prekėms yra taikomos didesnės ar mažesnės originalios nuolaidos. Kadangi prekės yra sandėliuojamos savo originaliuose įpakavimuose, surinkti, informuoti apie pažeidimus bei atsiųsti originalias nuotraukas galėsime tik klientui išreiškus susidomėjimą konkrečia preke.
- Prekes pristatome visoje Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje po apmokėjimo, per DPD kurjerius (iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas). Siuntimo kaštai į nurodytą prekės kainą nėra įtraukti. Siuntimo kaina priklauso nuo prekės svorio bei gabaritų. Siuntimo kainą pateikiame prieš įsigyjant prekę/-es Facebook Messenger platformoje.
- Prekėms taikomos standartinės DPD siuntimo paslaugos. Norint, jog sunkesnė, nei 31.5 kg. (maks. leidžiamas UKD svoris - 80 kg.) ar nestandartinių gabaritų siunta (kurios gabenimui reikia dviejų asmenų) būtų atnešta iki durų, reikia užsisakyti Užsakomųjų Krovos Darbų (UKD) paslaugą. Ši paslauga kainuoja papildomai ir kaina priklauso nuo siunčiamos prekės/-ių svorio ar gabaritų. Jeigu UKD paslauga nebuvo užsakyta siuntą neša gavėjas kartu su DPD kurjeriu. DPD neatsako, jei siunta buvo pažeista nešimo metu. Klientas privalo pasirūpinti, jog baldai tilps per praėjimus ir juos bus įmanoma užnešti.
- Prekė/-ės išsiunčiamos per 1-3 darbo dienas, po gauto apmokėjimo. Pirkėjui atsiunčiame siuntos sekimo numerį, su kuriuo siuntą galima sekti DPD puslapyje.
- Dalis baldų yra pristatomi nesurinkti, dėžėse, su prie jų pridedama instrukcija, dalis būna surinkti. Platesnę informaciją galime pateikti prieš įsigyjant prekę/-es Facebook Messenger platformoje.
- Svarbu - priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos(-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes pasiliekame teisę neprisiimti atsakomybės dėl prekių pažeidimų.
- Galimybę grąžinti suteikiame tik netikusius ar nepatikusius (turi būti nenaudoti) kilimus bei šviestuvus. Jei šių kategorijų prekė/-ės Jums netiks ar nepatiks, galite ją/-as grąžinti per 7 kalendorines dienas, nuo prekės/-ių pristatymo Jums. Už grąžinamų prekių saugų įpakavimą atsako klientas. Kitų prekių kategorijų galimybės grąžinti nėra. Siuntimo bei grąžinimo išlaidos liks Jums.
Jei turėsite klausimų ar kils neaiškumų, susisiekite su mumis per Facebook Messenger platformą, el. paštu info@pnoutlet.lt arba +370 654 72 766