+370 654 72 766 Konsultuojame II-V 10:00-17:00, VI 10:00-14:00 +370 654 72 766
pnoutlet.lt
Norų sąrašas Patikusios
prekės
Prekių krepšelis

Prekių nėra!

pnoutlet.lt

Pristatymas


  • Visos mūsų prekės yra naujos, tačiau kai kurios gali turėti nežymių įbrėžimų ar smulkių transportavimo, ekspozicijos ar pakuotės pažeidimų (dalis jų gali būti be originalios pakuotės). Dėl šios priežasties joms taikome patrauklias nuolaidas. Svarbiausia informacija paprastai pateikiama prie kiekvienos prekės aprašymo, tačiau jei turite klausimų – drąsiai kreipkitės! Mielai suteiksime visą reikiamą informaciją (darbo valandomis II-V 10:00-17:00, VI 10:00-14:00).
  • Visas mūsų internetinėje išparduotuvėje esančias prekes turime vietoje, tad išreiškus susidomėjimą, patikriname prekės būklę, atsiunčiame realias prekės nuotraukas ir gavus apmokėjimą iškarto išsiunčiame prekę klientui - jokio ilgo laukimo!
  • Smulkiausių gabaritų prekes siunčiame į DPD paštomatus.
  • Nauja savo preke galėsite džiaugtis per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo (didesnėms / negabaritinėms prekėms gali prireikti šiek tiek daugiau laiko)! Po prekės išsiuntimo Jums atsiųsime siuntos sekimo numerį, su kuriuo galėsite sekti siuntos eigą DPD puslapyje.
  • Prekėms taikomos standartinė DPD siuntimo paslauga. Norint, jog sunkesnė/-ės, nei 31.5 kg. (maks. leidžiamas UKD svoris - 80 kg.) ar nestandartinių gabaritų siunta (kurios gabenimui reikia dviejų asmenų) būtų atnešta iki durų, reikia užsisakyti Užsakomųjų Krovos Darbų (UKD) paslaugą. Ši paslauga papildomai kainuoja 20 € papildomai (galima užsakyti apmokėjimo skiltyje). Jeigu UKD paslauga nebuvo užsakyta siuntą neša gavėjas kartu su DPD kurjeriu. DPD neatsako, jei siunta buvo pažeista nešimo metu. Klientas privalo pasirūpinti, jog baldai tilps per praėjimus ir juos bus įmanoma užnešti.
  • SVARBU - priimant užsisakytas prekes LABAI SVARBU patikrinti išorinę siuntos(-ų) būklę ir tik tada pasirašyti sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, BŪTINAI pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pasirašydamas važtaraštį (ar kitus prekių pristatymo dokumentus) pirkėjas patvirtina, kad prekių siuntos pakuotė(-ės) nebuvo pažeista(-os).
  • Galimybę grąžinti suteikiame tik netikusius ar nepatikusius (turi būti nenaudoti) kilimus bei šviestuvus. Jei šių kategorijų prekė/-ės Jums netiks ar nepatiks, galite ją/-as grąžinti per 7 kalendorines dienas, nuo prekės/-ių pristatymo Jums. Už grąžinamų prekių saugų įpakavimą atsako klientas. Kitų prekių kategorijų galimybės grąžinti nėra (nebent sutarta kitaip). Grąžinimo išlaidos teks Jums.
  • Neradote, ko ieškojote? Rekomenduojame pasižvalgyti po mūsų naujų, užsakomųjų baldų ir interjero aksesuarų internetinę parduotuvę www.pasaulisnamams.lt, galbūt savo svajonių baldą ar dekoro detalę rasite ten?

Jei turėsite klausimų ar kils neaiškumų, susisiekite su mumis el. paštu info@pnoutlet.lt arba +370 654 72 766 (darbo valandomis II-V 10:00-17:00, VI 10:00-14:00). Taip pat galite aplankyti mūsų didelę bendruomenę Facebook ir Instagram platformoje ir atrasti bei dalintis kūrybinėmis baldų ir namų interjero dekoravimo mintimis kartu!