Prekių pirkimo pardavimo taisyklės
1. Sąvokos
1.1. Duomenų valdytojas ir svetainės www.pnoutlet.lt operatorius (toliau – Duomenų valdytojas) yra UAB „Osvalda“, įmonės kodas 245195140, PVM mokėtojo kodas
LT451951416, adresas korespondencijai – Pramonės g. 23L-2, LT-78136 Šiauliai,
Lietuvos Respublika, elektroninio pašto adresas – info@pnoutlet.lt;
1.2. www.pnoutlet.lt parduodamos prekės turi savo specifiškumą – parduodamos prekės yra naujos, tačiau GALI turėti didesnių ar mažesnių transportavimo, kosmetinių ar pakuotės pažeidimų, apie kuriuos pardavėjas informuoja pirkėją (dėl to prekėms yra taikomos didesnės ar mažesnės originalios nuolaidos). Pirkėjo pretenzijos dėl prekių pažeidimų, apie kurios jis/ji buvo informuotas/-a, nėra priimamos. Dėl šio prekių specifiškumo nėra taikomos standartinės elektroninės prekybos taisyklės, susijusios su 14 dienų grąžinimu bei prekių garantija;
1.3. Pirkėjas – veiksnus fizinis arba
juridinis asmuo, įsigijęs prekių interneto parduotuvėje www.pnoutlet.lt;
1.4. Prekių pirkimo pardavimo taisyklės
(toliau – Taisyklės) reglamentuoja pirkėjo ir pardavėjo teises,
įsipareigojimus, prekių kainas, apmokėjimo tvarką, terminus, pristatymą, prekių
kokybės garantiją, prekių grąžinimą ir keitimą, atsakomybes;
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės
(toliau "Taisyklės"), jas patvirtinus pirkėjui (tęsiant apsipirkimą
per www.pnoutlet.lt) yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame
nustatomos pirkėjo ir pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei
apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių
atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.pnoutlet.lt internetinėje
parduotuvėje susijusios nuostatos;
2.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo
metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų
nustatytus reikalavimus;
2.3. Internetinės parduotuvės www.pnoutlet.lt prekyba vykdoma Lietuvos Respublikos, Latvijos bei Estijos teritorijoje;
2.4. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje
turi teisę:
2.4.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y.
asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
2.4.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki
aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus
tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas;
2.4.3. juridiniai asmenys;
2.4.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti
atstovai;
2.5. Pirkėjas, patvirtindamas taisykles,
patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes www.pnoutlet.lt internetinėje
parduotuvėje;
2.6. Iškilus būtinybei ar esant Lietuvos
Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms, pardavėjas turi teisę
pakeisti ar papildyti taisykles. Apie tai pirkėjai bus informuojami prisijungę
prie www.pnoutlet.lt arba pirkdami prekes pirma
kartą po naujų taisyklių įsigaliojimo;
2.7. Pirkėjas privalo susipažinti su pardavėjo
patvirtinta privatumo politika. Sutikimą arba nesutikimą su konkrečiais
pirkėjo asmens duomenų naudojimo būdais Pirkėjas išreiškia privatumo politikoje
numatyta tvarka;
2.8. Jei pardavėjui numatyta teisė ar pareiga
pateikti dokumentus ar informaciją pirkėjui elektroniniu paštu, visais atvejais
už veikiančio ir pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą
pardavėjui atsako pats pirkėjas;
3. Asmens duomenų apsauga
3.1. Užsisakyti prekes internetinėje parduotuvėje www.pnoutlet.lt pirkėjas gali nesiregistruodamas šioje internetinėje svetainėje;
3.2. Tinkamam užsakymo vykdymui užsakydamas prekes pirkėjas turi nurodyti būtinus savo asmens
duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, pašto kodą, telefono numerį ir
elektroninio pašto adresą (jei pirkėjas pageidauja gauti naujienlaiškį arba jei
el. pastas reikalingas užsakymo įvykdymui);
3.3. Pirkėjas patvirtindamas šias taisykles
sutinka, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo
elektroninėje parduotuvėje www.pnoutlet.lt tikslais;
3.4. Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens
duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo pardavėjo elektroninėje
parduotuvėje tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto
adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie
būtini prekių užsakymui įvykdyti;
3.5. Pirkėjas darydamas užsakymą gali pareikšti savo sutikimą/nesutikimą dėl jo asmens duomenų naudojimo tiesioginės rinkodaros tikslams. Tai jis padaro sutikdamas arba nesutikdamas su šiuo punktu www.pnoutlet.lt apmokėjimo skiltyje. Pardavėjas naujienlaiškį siunčia kelis kartus per mėnesį pirkėjo nurodytu el. paštu ir sudaro galimybes atsisakyti naujienlaiškio (naujienlaiškio pabaigoje yra pasirinkimas: „atsisakyti“ – pirkėjas paspaudęs nuorodą daugiau nebegaus naujienlaiškio);
3.6. Pardavėjas patvirtina, jog pirkėjo
nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi tik prekių ir paslaugų pardavimo
elektroninėje parduotuvėje www.pnoutlet.lt,
pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros (išskyrus atvejus, kai
pirkėjas atsisako, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros
tikslu) tikslais. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti pirkėjo asmens duomenų
tretiesiems asmenims, išskyrus pardavėjo partnerius, teikiančius prekių
pristatymo ar kitas, su pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas.
Visais kitais atvejais pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti
atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka;
3.7. Pirkėjas, pageidaujantis užsakyti
pardavėjo internetinėje parduotuvėje siūlomas partnerių paslaugas, gali tai
padaryti išreikšdamas sutikimą, kad aiškiai nurodyti jo asmens duomenys būtų
perduodami atitinkamam partneriui užsakomų paslaugų suteikimo tikslu;
4. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
4.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes šiais
būdais:
4.1.1. Internetu per internetinę baldų ir namų aksesuarų išparduotuvę www.pnoutlet.lt;
4.1.3. Telefonu;
4.1.4. Fizinėje Pasaulis Namams Outlet
parduotuvėje Šiauliuose, Pramonės g. 23L-2;
4.1.5. Per Pasaulis Namams Facebook svetainę facebook.com/PasaulisNamams;
4.1.6. Per Pasaulis Namams Instagram svetainę https://www.instagram.com/pasaulisnamams/;
4.2. Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo
laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas, išsirinkęs perkamą(-as) prekę(-es)
sutinka su jų pirkimu ir www.pnoutlet.lt svetainėje apmokėjimo skiltyje paspaudžia UŽSAKYTI PREKES mygtuką bei įvykdo pilną apmokėjimą (nebent susitariama kitaip);
4.3. Kiekviena tarp pirkėjo ir pardavėjo
sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma www.pnoutlet.lt internetinės parduotuvės duomenų
bazėje;
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes www.pnoutlet.lt internetinėje parduotuvėje šių taisyklių ir kitose pardavėjo internetinės
parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka;
5.2. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo
asmens duomenimis ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius,
netikslius savo asmens duomenis, parašydamas el. laišką info@pnoutlet.lt arba paskambindamas numeriu +370 654 72 766. Tokiu atveju
pardavėjas nedelsdamas turi įgyvendinti pirkėjo prašymą (iki 5 darbo dienų);
5.3. Pirkėjo teisė atsisakyti prekių pirkimo – dėl prekių specifiškumo pardavimo ir grąžinimo procesui nėra taikomas LR Civilinio kodekso
6.228-10 straipsnio „Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos
patalpose sudarytos sutarties“ 1 dalimi ir 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos
Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos
taisyklėmis“ straipsnis;
5.4. Galimybę
grąžinti suteikiame tik netikusius ar nepatikusius (turi būti nenaudoti)
kilimus bei šviestuvus. Jei šių kategorijų prekė/-ės Jums netiks ar nepatiks
suteikiame galimybę jas grąžinti per 7 kalendorines dienas, nuo prekės/-ių
pristatymo Jums. Už grąžinamų prekių saugų įpakavimą atsako klientas. Kitų
prekių kategorijų galimybės grąžinti nėra. Grąžinimo
išlaidos tenka pirkėjui.
5.5. Parduodamos prekės turi savo specifiškumą
– visos mūsų prekės yra naujos, tačiau kai kurios gali turėti nežymių įbrėžimų ar smulkių transportavimo, ekspozicijos ar pakuotės pažeidimų (dalis jų gali būti be originalios pakuotės), apie kuriuos pardavėjas informuoja pirkėją.
Pirkėjo pretenzijos dėl prekių pažeidimų, apie kurios jis buvo informuotas,
nėra priimamos;
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes bei jų pristatymą ir
priimti jas šių taisyklių nustatyta tvarka;
6.3. Jeigu pasikeičia pirkėjo užsakymo formoje
pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas apie juos informuoti pardavėją;
6.4. Pirkėjas, naudodamasis www.pnoutlet.lt internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų;
6.5. Duomenų tikslumas - pirkėjas yra atsakingas už teisingų duomenų pateikimą užsakymo metu. Jei dėl neteisingos informacijos (pvz., neteisingo adreso, telefono numerio ar kitų problemų) prireiktų pakartotinio siuntimo ar kitų papildomų veiksmų, pirkėjas įsipareigoja padengti su tuo susijusias išlaidas;
7. Pardavėjo teisės
7.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra
nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus
bus vykdomas pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių
krepšelį;
7.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės
ar Facebook puslapio darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo
įsipareigojimus, pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar
sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve ar Facebook puslapiu arba
užblokuoti pirkėjo prieigą prie parduotuvės ar socialių puslapių susijusių su parduotuve;
7.3. Susidarius svarbioms aplinkybėms,
pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės ar
Facebook puslapio veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs pirkėjui;
7.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs
pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu pirkėjas pasirinkęs apmokėjimą banko
pavedimu nesumoka už prekes per 24 valandas;
7.5. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių
negalėdamas laiku ir tinkamai įvykdyti užsakymo, pasilieka teisę keisti
pristatymo sąlygas ir laiką, arba nutraukti užsakymą apie tai nedelsiant
informuodamas pirkėją ir, pirkėjui paprašius, grąžindamas apmokėjimą, jei
pirkėjas yra jį apmokėjęs;
7.6. Prekės rezervacija yra laikoma ne ilgiau kaip
vieną dieną. Negavus apmokėjimo per 7.4. punkte nurodytą terminą, rezervacija
yra atšaukiama be jokio papildomo įspėjimo.
8. Pardavėjo įsipareigojimai
8.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose taisyklėse
ir internetinėje parduotuvėje bei Facebook puslapyje nustatytomis sąlygomis
sudaryti pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės www.pnoutlet.lt teikiamomis paslaugomis;
8.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti pirkėjo
privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t.y. pirkėjo
nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik taisyklių 2 skyriuje ir Lietuvos
Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
8.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti
pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu 10 taisyklių skyriuje nurodytomis
sąlygomis;
8.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių
negalėdamas pristatyti pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti
analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius
priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, pardavėjas įsipareigoja
grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 kalendorines dienas, jeigu buvo
atliktas išankstinis apmokėjimas;
8.5. Pirkėjui pasinaudojus taisyklių 5.3.
punkte numatyta teise ir esant taisyklių 5.5. punkte numatytai sąlygai,
pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt)
darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos;
9. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
9.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje
ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais;
9.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš
šių būdų:
9.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai apmokėjimas, kai pirkėjas po užsakymo patvirtinimo, gavęs nurodymą apie apmokėjimą, perveda pinigus į UAB Osvalda (www.pnoutlet.lt) banko sąskaitą;
9.2.2. Apmokėjimas per elektroninę bankininkystės sistemą Paysera;
9.2.2. Apmokėjimas grynaisiais pinigais /
bankine kortele prekių atsiėmimo Pasaulis Namams fizinėje parduotuvėje metu;
9.3. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti iš
pirkėjo dalinio arba pilno avansinio apmokėjimo;
9.4. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti iš
pirkėjo pasirašyti baldų užsakymo sutartį;
9.5. PVM sąskaitose faktūrose pateikiamos
pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina,
įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių
teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys;
10. Prekių pristatymas
10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali
pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti pardavėjo teikiama prekių
pristatymo paslauga arba pardavėjo prekių atsiėmimo punkte;
10.2. Prekių pristatymas pirkėjui:
10.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs
prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo
vietą;
10.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti
pats. Tuo atveju, kai pats prekių priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu
adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi
teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
subjektui;
10.2.3. Prekes pristato pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas;
10.2.4. Prekių pristatymo (transportavimo) Lietuvos Respublikos teritorijoje kaina priklauso nuo perkamų prekių kiekio, svorio bei gabaritų;
10.2.5. Prekių pristatymas (transportavimas) į
Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį terminą nei nurodytas. Apie prekių
pristatymo terminą bei įkainius į Kuršių neriją pardavėjas pirkėją informuoja
patvirtindamas užsakymą;
10.2.6. Baldai yra pristatomi Lietuvos,
Latvijos bei Estijos teritorijoje;
10.2.7. Baldai pristatomi tik iki tos vietos,
kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
10.2.8. Prekės nėra užnešamos, nebent pirkėjas
užsisako UKD paslaugą;
10.2.9. Prekės gali būti užnešamos esant
galimybei už papildomą mokestį;
10.2.10. Dėl savo specifikos baldai gali būti pristatomi nesurinkti, surinkti ar surinkti dalinai. Gali būti pristatomi tiek originalioje, tiek neoriginalioje pakuotėje ar specifinėse įpakavimuose, tai nėra laikoma prekės broku, pažeidimu ar kitokiu neatitikimu;
10.3. Prekių atsiėmimas fizinėje Pasaulis
Namams parduotuvėje Šiauliuose,
Pramonės g. 23L-2;
10.3.1. Pirkėjas gali atsiimti prekes
nemokamai iš pardavėjo prekių atsiėmimo punkto;
10.3.2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne
vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas (nebent susitariama kitaip),
skaičiuojamas nuo pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo
momento. Pirkėjui laiku neatsiėmus prekių, pardavėjas pasilieka teisę nutraukti
užsakymą be įspėjimo ir grąžinti sumokėtą pilną ar avansinį mokėjimą, jei jis
buvo sumokėtas;
10.3.3. Prekes gali atsiimti tik užsakymą
pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes,
būtina su savimi turėti ir pardavėjo darbuotojui pateikti galiojantį asmens
tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo
pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą);
10.4. Pardavėjas pateikia prekes pirkėjui
vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra
preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra
reikiamų prekių, pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu
pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl
nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju pardavėjas
įsipareigoja nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pateikimo
sąlygas;
10.5. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas
nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui
nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo
pirkėjo priklausančių aplinkybių;
10.6. Priimant užsisakytas prekes LABAI SVARBU patikrinti išorinę siuntos(-ų) būklę ir tik tada pasirašyti sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, BŪTINAI pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pasirašydamas važtaraštį (ar kitus prekių pristatymo dokumentus) pirkėjas patvirtina, kad prekių siuntos pakuotė(-ės) nebuvo pažeista(-os).;
10.7. Atsiimant prekę vietoje (fizinėje parduotuvėje), laikoma, kad klientas apžiūrėjo prekę ir ją priėmė be pretenzijų, jei neišreiškė pastabų atsiėmimo metu. Tolimesnės pretenzijos nebus priimamos ir nagrinėjamos;
10.7. Jei pirkėjui nepavyksta perduoti prekių per nustatytą terminą ir jei pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, pardavėjas susisiekia su pirkėju, mėgina susitarti kitą pristatymo laiką. Jei pirkėjas vis tiek neatsiima prekių, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, jei buvo sumokėti pinigai, pirkėjui jie grąžinami į tą pačią banko sąskaitą;
10.8. Jei prireiktų pakartotinio siuntimo ar kitų papildomų veiksmų, pirkėjas įsipareigoja padengti su tuo susijusias išlaidas;
11. Atsakomybė
11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo
pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei pirkėjas nepateikia tikslių asmens
duomenų, pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę
reikalauti iš pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo;
11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus
naudojantis šia internetine parduotuve;
11.3. Užsiregistravęs pirkėjas atsako už savo
prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei www.pnoutlet.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės
parduotuvės naudodamasis pirkėjo prisijungimo duomenimis, pardavėjas šį asmenį
laiko pirkėju;
11.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios
atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog pirkėjas,
neatsižvelgdamas į pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus,
nesusipažino su šiomis taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta;
11.5. Jei pardavėjo internetinėje parduotuvėje
yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius,
pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų
tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja;
11.6. Pardavėjas neatsako dėl pirkėjo ir
pardavėjo partnerių, kurių paslaugas pirkėjas užsako, tinkamo tarpusavio
įsipareigojimų vykdymo;
12. Apsikeitimas informacija
12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia
taisyklių 3.2. punkte numatyta tvarka pirkėjo pateiktu elektroninio pašto
adresu;
12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus
siunčia pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje Kontaktai nurodytomis susisiekimo priemonėmis;
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Jei Jūsų netenkina įsigytos www.pnoutlet.lt prekės ar suteikto aptarnavimo kokybė, praneškite
apie tai administracijai el. paštu info@pnoutlet.lt arba info@osvalda.lt. Jei Jūsų netenkina sulauktas atsakymas į
rašytinę pretenziją, prašymą ar skundą dėl www.pnoutlet.lt interneto parduotuvėje įsigytos prekės, galite užpildyti prašymo formą Europos
elektroninėje ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/. Taip pat pretenziją, prašymą, skundą dėl
mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti
Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius,
el. p. tarnyba@vvtat.lt interneto svetainėje www.vvtat.lt);
13.2. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis
LR teisės aktais;
13.3. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams
taikoma LR teisė;
13.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių
vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR
įstatymų nustatyta tvarka;
13.5. Šios Pirkimo pardavimo taisyklės yra
atnaujintos 2025 balandžio 28 d. Apie visus Pirkimo pardavimo taisyklių
pakitimus bus informuota pagal šių pirkimo pardavimo taisyklių 2.6. punktą;