+370 (658) 13 837 Konsultuojame I-V 10:00-18:00, VI-VII 10:00-14:00 +370 (658) 13 837
pnoutlet.lt

Pirkimo gidas


  1. Visas pirkimo bei pardavimo procesas vyks per Pasaulis Namams Outlet Facebook Messenger platformą. Pasaulis Namams Outlet Facebook puslapį galite apžiūrėti paspaudę čia. Šis puslapis skirtas prekių ekspozicionavimui.
  2. Prieš pradedant apsipirkimą, rekomenduojame susipažinti su pagrindine informacija - APMOKĖJIMAIS, bei PRISTATYMU.
  3. Prekės yra naujos, tačiau gali turėti nedidelių įbrėžimų ar smulkių transportavimo pažeidimų, dėl to prekėms yra taikomos didesnės ar mažesnės originalios nuolaidos. Kadangi prekės yra sandėliuojamos savo originaliuose įpakavimuose, surinkti, informuoti apie pažeidimus bei atsiųsti originalias nuotraukas galėsime tik klientui išreiškus susidomėjimą konkrečia preke.
  4. Išsirinkus dominančią prekę ar prekes ar norint sužinoti papildomos informacijos spauskite ant Parašykite mums mygtuko arba geltonos ikonėlės puslapio apačioje - visas tolimesnis pirkimo / pardavimo procesas vyks per Pasaulis Namams Outlet Facebook Messenger platformą. Pasaulis Namams Outlet Facebook puslapį galite apžiūrėti paspaudę čia.
  5. Klientui patvirtinus, jog prekė jam tinka, Pasaulis Namams Outlet Facebook Messenger platformoje klientui atsiunčiame bankinius rekvizitus apmokėjimui. Jūsų paprašysime pateikti siuntimui reikalingą informaciją.
  6. Visas puslapyje esančias prekes turime vietoje, tad išreiškus susidomėjimą, patikriname prekės būklę, atsiunčiame realias prekės nuotraukas ir gavus apmokėjimą iškarto išsiunčiame prekę klientui.
  7. Prekė/-ės išsiunčiamos per 1-3 darbo dienas, po gauto apmokėjimo. Pirkėjui atsiunčiame siuntos sekimo numerį, su kuriuo siuntą galima sekti DPD puslapyje.
  8. Siuntimo kaštai į nurodytą prekės kainą nėra įtraukti. Siuntimo kaina priklauso nuo prekės svorio bei gabaritų. Siuntimo kainą pateikiame prieš įsigyjant prekę/-es Facebook Messenger platformoje. Sunkesnėms prekėms rekomenduojame užsisakyti Užsakomųjų Krovos Darbų paslaugą. Platesnė informacija PRISTATYMO skiltyje.
  9. Svarbu - priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes pasiliekame teisę neprisiimti atsakomybės dėl prekių pažeidimų.
  10. Galimybę grąžinti suteikiame tik netikusius ar nepatikusius (turi būti nenaudoti) kilimus bei šviestuvus. Jei šių kategorijų prekė/-ės Jums netiks ar nepatiks, galite ją/-as grąžinti per 7 kalendorines dienas, nuo prekės/-ių pristatymo Jums. Už grąžinamų prekių saugų įpakavimą atsako klientas. Kitų prekių kategorijų galimybės grąžinti nėra. Siuntimo bei grąžinimo išlaidos liks Jums.

Jei turėsite klausimų ar kils neaiškumų, susisiekite su mumis per Facebook Messenger platformą, el. paštu info@pnoutlet.lt arba +370 654 72 766