+370 654 72 766 Konsultuojame II-V 10:00-17:00, VI 10:00-14:00 +370 654 72 766
pnoutlet.lt
Norų sąrašas Patikusios
prekės
Prekių krepšelis

Prekių nėra!

pnoutlet.lt

Pirkimo gidas


  1. Visos mūsų prekės yra naujos, tačiau kai kurios gali turėti nežymių įbrėžimų ar smulkių transportavimo, ekspozicijos ar pakuotės pažeidimų (dalis jų gali būti be originalios pakuotės). Dėl šios priežasties joms taikome patrauklias nuolaidas. Svarbiausia informacija paprastai pateikiama prie kiekvienos prekės aprašymo, tačiau jei turite klausimų – drąsiai kreipkitės! Mielai suteiksime visą reikiamą informaciją (darbo valandomis II-V 10:00-17:00, VI 10:00-14:00).
  2. Visas mūsų internetinėje išparduotuvėje esančias prekes turime vietoje, tad išreiškus susidomėjimą, patikriname prekės būklę, atsiunčiame realias prekės nuotraukas ir gavus apmokėjimą iškarto išsiunčiame prekę klientui - jokio ilgo laukimo!
  3. Mūsų internetinė parduotuvėje Jums nereikės kurtis jokios anketos. Tiesiog pasirenkate jus dominančią prekę/-es, pasirenkate kiekius, spaudžiate mygtuką Į KREPŠELĮ ir toliau sekate pateiktais pirkimo žingsniais. Būdami apmokėjimo skiltyje užpildote siuntimui reikalingą informaciją, įvykdote apmokėjimą (mokėjimų sistema Paysera arba bankinis pavedimas) ir viskas! 
  4. Nauja savo preke galėsite džiaugtis per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo (didesnėms / negabaritinėms prekėms gali prireikti šiek tiek daugiau laiko)! Po prekės išsiuntimo Jums atsiųsime siuntos sekimo numerį, su kuriuo galėsite sekti siuntos eigą DPD puslapyje.
  5. Siuntimo kaštai į nurodytą prekės kainą nėra įtraukti. Jie bus pateikti paskutinėje, apmokėjimo, skiltyje. Siuntimo kaina priklauso nuo prekės svorio bei gabaritų. Prekės iki 31.5 kg. yra pristatomos iki kliento durų. Sunkesnėms ar nestandartinių gabaritų prekėms rekomenduojame užsisakyti krovos darbus - užnešimo paslaugą. Ši paslauga papildomai kainuoja 20 € (ją taip pat galėsite pasirinkti apmokėjimo skiltyje). Platesnė informacija PRISTATYMO skiltyje.
  6. SVARBU - priimant užsisakytas prekes LABAI SVARBU patikrinti išorinę siuntos(-ų) būklę ir tik tada pasirašyti sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, BŪTINAI pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pasirašydamas važtaraštį (ar kitus prekių pristatymo dokumentus) pirkėjas patvirtina, kad prekių siuntos pakuotė(-ės) nebuvo pažeista(-os).
  7. Galimybę grąžinti suteikiame tik netikusius ar nepatikusius (turi būti nenaudoti) kilimus bei šviestuvus. Jei šių kategorijų prekė/-ės Jums netiks ar nepatiks, galite ją/-as grąžinti per 7 kalendorines dienas, nuo prekės/-ių pristatymo Jums. Už grąžinamų prekių saugų įpakavimą atsako klientas. Kitų prekių kategorijų galimybės grąžinti nėra. Grąžinimo išlaidos teks Jums.
  8. Neradote, ko ieškojote? Rekomenduojame pasižvalgyti po mūsų naujų, užsakomųjų baldų ir interjero aksesuarų internetinę parduotuvę www.pasaulisnamams.lt, galbūt savo svajonių baldą ar dekoro detalę rasite ten?

Jei turėsite klausimų ar kils neaiškumų, susisiekite su mumis el. paštu info@pnoutlet.lt arba +370 654 72 766 (darbo valandomis II-V 10:00-17:00, VI 10:00-14:00). Taip pat galite aplankyti mūsų didelę bendruomenę Facebook ir Instagram platformoje ir atrasti bei dalintis kūrybinėmis baldų ir namų interjero dekoravimo mintimis kartu!